today

Hej hopp igen..! Nu är jag här igen och skriver. Idag har jag änsålänge varit med mamma och tränat, det var fett jobbigt men det är ju bra fan.. det är ju då de tar! =D Jag har skit mycket träningsverk från fystesterna -.-' kill me men det é naaajs! Sen var vi hemma och laddade om typ käka och duschade sen drog vi och shoppade, whiie! Jag älskar att shoppa fråga dom i min närhet, nej men det är ju så sjukt kul! Haha mamma! Vi var kanske borta i tre timmar me love. Jag fick faktiskt med mig en hel del grejor hem..och jag har verkligen ingen som helst lust att to kort på skiten och visa er, nej fyfan vad jobbigt. Jag kan berätta, det var 5 linnen/tuniko/tröjor, ett par shorts, en bikini, nagellack, hårsaker och ett supersött armband. Det blev skit bra vill jag lova.
 Men nu är jag iaf hemma och ska chilla lite, jag har tittat på Emil i Lönneberga nu, han är ju så söt! Aja Ni får ha de najs bajs.. Hejdooo! / L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0