Tungt

Nästan klar med städningen så jag passar på att slänga in en lite rolig lista, sökte på ROLIG med STORA bokstäver på google så hoppas att den är bra. Den är till för att ni ska "lära känna mig" lite:



DIN/DITT FÖRSTA:

Operation: Har aldrig opererats!
Piercing: Hål i öronen(?) Annars näsan
Sport: Gymnastik
Husdjur: En hund, Tarzan <3
Semester: Oj det vet jag inte.. Thailand kanske?
Konsert: Smalare än Thord, eller någon Uggla konsert
Kärlek: Simon

JUST NU:

Äter du: Melon
Dricker du: Ingenting
Ska du: Dammsuga mitt rum
Lyssnar du på: Natteravn
Väntar du på: Ork till matteprojektet
Tittar du på: Datans skärm
Har på du på dig: Mysdressen som Itte så fint kallade min outfit

HAR DU NÅGONSIN:
Kysst en främling: Yeeeees
Tappat bort glasögon/linser: Näh
Brutit ett ben: Ahh, asont
Rymt hemifrån: Ne, finns ingen anledning
Röntgats: Ja det har jag
Krossat någons hjärta: Aa
Gråtit när någon dött: Ja det är klart!

BLANDAT:
Är du kär i någon? Nej det är jag inte
Önskar du att du bodde någon annanstans? Nej jag bor bra där jag bor fast ibland vill jag flytta mitt hus
Tycker andra att du är attraktiv? Inte vet jag?
Dricker du? Såklart? Alla måste dricka
Använder du droger? Skulle aldrig göra
Vilket schampo använder du? Haha nice fråga, och bra... hm, vetefan vad det heter
Vilken parfym använder du? Oj, jag har jättemånga
Vad är du rädd för? Döden och läskiga människor
Gillar du att tvätta? NEJ

/ A to the lina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0