Tyngaste

Ja ni, hur grymma? Jävligt grymma!

Börjar direkt: Kom nyss hem från teatern, det var skitkul som vanligt och vi börjar äntligen få ihop pjäsen så att säga. Exciting! Linnea är nog hemma hos sig och chillar gal1 skulle jag tro. Ska nog ta och messa henne och säga att bloggen är klar för uppdatering.

Ni har väl redan förstått att det är här ni kommer att underhålla er under sommaren 2010 så det behöver jag väl inte säga? Ne, visste väl det. Klockrent. Inga konstigheter, kör bara!



... min pappa kom nyss hem från hockeyVM och gissa vad han har med sig till mig? Rätt, MENTOS! Faaan va gött. Nu ska jag käka det och sen duscha. Tack, jag älskar dig pappa! Laaaaaater / Alina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0