tungt

Hej babes, nu sitter jag och pratar med Alina i tele och tittar på en film och bloggar :) nicenice! Jag kom nyss inte alls nyss men ah hem från innebandyn.. tränat sen 10 imorse -.- Nu är jag feta trött asså så nu blir de chill tills jag och Alina kommer på några roliga att träffa.. juste jag skulle smsa ***** (i)

För övrigt.. jag provade min balklänning nyss, gah va den är fin jag älskar den!
Paus, nu ska jag äta.. brb
Ah du/ni nu så e jag klar.. vad händer ikv?
Adioooooos / L

 

Jag sommarlovet till sexan tror jag, aww. Hemma hos Ida Holme där vi jämt spelade fotboll, handboll eller hoppade studsmatta. Tider de..

Ps. ALINA HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHA JAG DÖR Ds.


Kommentarer
Postat av: Ida Holme

haha vilken snygging :):)

2010-11-20 @ 22:42:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0