yeeey

Men tja fan, nu sitter jag här och taggar in för klassresan med musik från min egna spotify, haha Alina är överlycklig nu för att jag inte kommer haffa hennes mer! :) Nu så chattar jag på msn med mina vänner som har damp för alla skiver medan jag försöker hitta på något att ta med till Gålö..(?) det är skärgården.. vad har man med sig? Asså det är sujukt vad kul det kommer bli. AAAAAAAS TAGGAD FAN, NU KÖR VI! Ah det blir tyvärr ingen dagens outfit idag asså för det blir chillkläderna på..haha! Men sen kanske när jag kommer hem. Ah just för övrigt vi är bara borta i en natt.. asså vi är hemma imorgon 12 SOFT! Men ni får lida lite utan uppdatering *buhu* Aja ha de bra.. kommer säkert skriva mer innan jag sticker Hejdäääääääär (k)

JÄVLA SKIT DATA DE GÅR INTE ATT LADDA UPP BILDER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :@


Kommentarer
Postat av: Linnea

sv: åh vad skoj, hoppas ni får det roligt!



vad händer idag då?

2010-05-31 @ 10:04:36
URL: http://ehlskling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0