ABBA at heart

Dom är helt freaking asm. Faktiskt. Var nyss på bio med mamma, vi såg "Lyckan, kärleken och meningen med livet". Den var bra, men alldeles för lång för min del. 2 timmar och 20 minuter och ni som känner mig kan gissa hur jag bara ville springa, prata och skrika efter filmen. Gah!

Skoldagen gick bra... ehm vänta nu... vilken skoldag? Lektionen menar jag givetvis. Därefter satt jag och frugan och snackade ett tag med Wigglan och Sille. Sen hämtade mamma mig i skolan och vi åkte till Tacobar och käkade, goooooott. Därefter var det som sagt bio som stod på schemat. *Härmar Olivias "står på schemat" hahaha*. PUSS



Ser precis ut som min lillebrorsa brukar göra på bilder där! Assötaste


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0