Det här ska bli

Jag vaknade imorse av att mamma väckte mig, tänkte tvärvägra och vara hemma idag. Jag har faktiskt ont i huvudet och halsen och 2 lektioner som är engelska och idrott känns sådäär viktiga just nu. Oj vilken lång mening! Iallafall, jag vaknade... tittade på mobilen, 11 sms? Vafan är det? Scrolla iallafall ner, bara ointressanta.

Sen så kommer jag till "Sanna Carlsson", jag blir glad bara av att se namnet men så läser jag. Vilket fint sms. Hon gjorde hela min morgon med sitt fina sms. Jag började gråta! Sanna det finns inte en människa i hela världen som dig, ingen som förtjänar att vara glad lika mycket som du gör. Jag ska alltid göra allt, precis allt för att du ska vara lycklig för när du är det, då mår jag bra.

Då förstod jag också hur mycket ett sms verkligen kan betyda. Och hur ointressant det är att veta vad någon gör klockan 10 på kvällen. Jag börjar skolan 20 över 10 idag och det känns helt okej måste jag säga. Men nu ska jag upp och fixa till mig. Vi hörs mina läsare.

Pusshej / GLAD tjej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0