Har idag insett att...

  • Avslagen cola smakar skit
  • Jag skulle vara en grym mamma
  • Ingen kan städa som jag
  • Jag har underbara vänner
  • Livet är för kort för att bråka
  • Jag verkligen måste ta tag i historian
  • Att jag saknar gamla vänner

TJA! Jag sitter i min soffa, har nyss städat och fixat i huset. Jag är allt bra jag. Nere ligger Olivia, Bromme och Sebbe och tittar på Solsidan. Satte precis på min mobil och helsike vad den vibrerar? Spamsms eller är jag bara populär? Driver. Men så kan det gå om man haft mobilen avstängd en lördagnatt.

Igår drog Luckii och Emma hem, fråga mig ej vad dom skulle göra! Men då rullade Alex, Charlie, Pontus och David in istället. Trevligt trevligt. Full rulle hela kvällen.

Vad händer nu då? Jani, idag ska jag plugga nofuckingmatterwhat. Det är Olivia som har tvingat mig, jag hatar historia och Janne hatar mig. Meeen what to do? Jag ska bli bäst. MVG here I come. Eller vänta... MVG here Olivia and I come. Hörs! Alina



Seriöst kolla vad jag hittade? Blir mörkrädd...
Alex Orre Gurra Tomtom Macke Tärnis WTF?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0