Hon gör det igen

Åhåå jag är så bra på att blogga så jag kände mig bara tvungen att fortsätta. Kan glädja er med att det är ca. en kvart tills vi ska åka så har ni tur... (men bara om ni har tur) så kansker ni hinner få ett blogginlägg till. Woapa jag är så kul. Eller kan man vara kul? Isånnafall är man väl typ rolig och någonting man GÖR är kul?

En riktig kuggfråga. Tärnan skulle helt klart ha en att sätta emot. "Hur många huvudstäder har Hollad?" - Ottava. Det är sånt som Tärnis tycker är kult. Fast helt ok skämt var det ju iallafall. Åhhhåå jag är nervös för det där jäkla historiaprovet, *IGIGIG* jag vill inte ha det. Jag vill ha MVG men fan det här känns inge bra.

Cutmyhead på den. Jag är astrött och otaggad. Meeen för att bättra mitt humör spelar jag min och frugans låt:





Ps. Jag håller med er... Det ÄR dags att göra nåt åt mitt hår. Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0