Inga svårigheter, kör ba

Helt klart dagens video!

Den här dagen har varit braaa. (Känns som att jag alltid skriver så? Tur det). Jag var iallafall i skolan, gjorde engelskaprovet. Kändes sådär men gick vidare. Ut och ta lite luft med Ersin. Då kom Anton och Wiggan. Gick in med dom, Olivia kom (jaaa jag är rimmarN). Vi drog till matsalen och käka lunch, eeeklig mat. Så vi stack till ICA där frugan och Anton köpte godis... tjåkizar. Jag nöjde mig med tuggummi eftersom att jag är en duktig flicka, hörde du det Olle? DUKTIG FLICKA! Wiggan fick en 10 av mig, ibland är jag bra snäll. Sen hade vi matte, det gick bra... gjorde fasiken 2 tal. Jag är helnöjd med mig själv, det mesta jag gjort på länge.

Sen slutade jag och Olivia medan vissa andra hade engelskaprov och grejer kvar. Soft! Vi drog iallafall till donken, tjåkizarrr som faun. Vi käkade glass, träffa Matte. Sen kom även bästa Bromme och vi hade så jävla kul. Kanske inte pudeln (Olivia) men fan vad jag skrattade. Fick typ kramp i magen. Bromme brur e fettmeskön.

Ska vidare på msn nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0