Några saker ni inte visste

  • Jag hatar katter, är asrädd för dom. HEEELP
  • Jag är nästan alltid glad
  • När jag blir stor vill jag bli skådespelerska
  • Jag mår illa när folk smörar
  • Jag är världens snällaste
  • Jag skrattar åt mina egna skämt
  • Jag är totalt tondöv (fast inte lika som Wiggan)
  • Jag har en vän som är grym på att sjunga (Olivia)
  • Jag tycker att kostymnissar är asnajs
  • Jag hatar att frysa
  • Jag är jättefeg att sova själv gör nästan aldrig det
  • Jag har ett helrosa rum
  • Jag är assnabbaste på att skriva på datorn
  • Jag kan skriva utan att titta
  • Jag älskar min familj och mina vänner mest
  • Min farmor och Sanna Carlsson är mina idoler
  • Jag kan inte gå ut utan ringar, larvig I know
  • Jag har lätt för att gråta
  • Jag har varit kär en gång
  • Jag har en touchmobil som jag ej förstår typ
  • Jag har mer killkompisar än tjejkompisar
  • Jag är glad
  • Jag har aldrig i hela mitt liv testat röka, tvärstolt!

Heido


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0