Rik som ett troll?

Hej alla fans... nu sitter jag (fortfarande) inlåst på min toalett för att mästersnokarn Bromme är i farten. Vad gör ni? Sebastian vet jag iallafall vad han gör, han väntar på min update. Du är så bra! Bromme skriker "Alina I miss youuu" utanför, herregud gubben...



Okej det där var randomfakta. Nu ska jag berätta om min morgondag. Jag börjar halv 10 med historiaprov, hejhej IG hejhej. Jag orkar inte faktiskt. Historia är det absolut tråkigaste och mest värdelösa ämne jag vet. (En grej till... vet ni vad jag hatar? När man skriver och helt plötsligt så langar tangentbordet flIpP och skriver med CAPS, jag blir lack). Nej jag lovar jag har inte damp... Okej?

Merdå... jag skulle ju berätta om imorn. Jag börjar halv 10, slutar halv FEM?! Hur tänkte man nu? Om man ens tänkte... Iallafall, jag har historia, svenska, matte, mentorstid *suck och italienska. Konstig ordning det blev menmen. Det är lektionerna jag har. Vet att era careboxar är fulla så jag är inte förvånad om era hjärnor snart sprängs. Jag har inget mer att tillägga förutom att jag inte förstår varför alla är på sånt deppmode, det gör mig deppig och det orkar jag inte vara såå, alla ledsna typer där ute. RYCK UPP ER! Livet är hårt för dom hårda, så är det. (Nej Sanna min älskling det är inte till dig). Man får vara ledsen men inte deppa för försmå grejer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0