Sömn är bra!

Jag klarar av idrotten. Kommer hem, jag äter. Ser att det nya numret av Vecko Revyn kommit. Lägger mig i sängen och läser, däckar. Vaknade nyss och här sitter jag... har sovit bort ännu en timme av mitt liv. Nej! Så ska man inte tänka, för fasiken vad skönt det är att sova. Snart ska jag bege mig till gymmet också, raaajtan. Nu blir det att träna, svettas och få snygg kropp. HEJA HEJA!

Minus med den här dagen var att jag glömde gå till SYVen
. Vilket resulterar i att jag måste gå på italienskan imorgon. Lagom otaggad kan jag lova. Meeen, det blir att sitta av den tiden för att sedan ha en minst sagt stressig dag som består av hela 5 ytterliggande lektioner. (Efter italienskan) matte, företagsekonomi, svenska info&layout och tillsist matte igen. Varför matte 2 gånger på en dag? - Ahaa jag har glömt att berätta att jag hamnade (med nöd och näppe) i den smarta gruppen med Anton, Tärnis, Wigley och Stoffe.



Glad och lite nyvaken tlöööt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0