SÖTIS!

För det är toppen baby sluta klaga.
Tjoman! Jag är på toppenhumör, jag är verkligen det. Var i skolan, allt gick bra... fick typ MVG på mitt företagsekonomiprov? (Frugan fick ännu bättre!!) Aarå, vi sa ju att det går bra nu. Fick även tillbaka mitt matteprov, G... bättre än IG men sämre än Anton, Tärnan, Wiggan och Stoffe. Jaja, livet går vidare... nästa prov tar jag dom alla!! T.o.m Melina, juste!

Kom hem, mamma hade bakat bullar.. hur gott? Asgott. Tack mamma! Sen tog jag ett lååångt bad och nu känner jag mig helt återställd. Va underbart! Nu ska jag plugga engelska, dock inte lika underbart men ska man ha MVG så ska man. PoK



Jaaa, det är mys.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0