Tvärkasst

TJa alla glada (morgonpigga). Jag har fått asamycket motivering till att blogga igen, så nu jäklar ska ni få se på blogginlägg, like never before. Så att säga. Snart ska vi väcka våran älskling Bromme för vi behöver skjuts till bussen, aw va snäll du är Brommis.

Jag är extremt otaggad på matteprov, pallanteva. Men, livet är orättvist ibland. Historiaprov första dagen första lektionen på en hel skolvecka. What to do? Enjoy life. Guuu, varför leker jag nåt slags engelskaproffs? Förstår inte, men kulT är det och jag tänker fortsätta.

Igår låg vi och snackade till ca. halv 3 när jag däckade i mammas och pappas säng bredvid Olivia. Vilka jävla frågor vi hade där på slutet! Jag älskar mina bästisar. Okej nu har jag rätt bråttom, till vad? Don't know, don't care men det känns som att jag måste förflytta mig från datorn. Tjingeling! / Allanballan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0