Uppdatering som aldrig förr

Nu jäklar kör jag, akb förfaan. Jag är så rolig. Alina kör ba. Hur tungt? Helt awesome. Jag och frugis har bloggmarathon just nu. Sitter i datasalen med Mallan och är alltmänt trötta. Känns ju verkligen helt ok att vi inte haft nån lektion sen klockan 10 och nu inte heller har någon svenska. Suuuck!

Lärare kan inte planera, that's a fact. Känns lite kaos att jag slutar halv 5 när jag bara ska ha 2 lektioner idag, höö. Väntavänta... hur tänkte dom nu? Inte alls, as usual. Snart eller ne nu ljög jag men iallafall om en timme har jag mentorstid sen har jag matte med mina älsklingar fast jag är fettmedbesviken på Tärnis.



Jag skulle såå inte banga på att du flyttade hem till mig älskling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0