Uppe med tuppen...

Eller rent utsagt kass tidsuppfattning från min sida. Jag sitter vaken nu, heltaggad, nyduschad och tycker att livet leker helt enkelt. Bara ett problem... min buss går om 1 timme och 20 min? Vafaan e grejen? Orka va uppe så jäkla tidigt.

Jag spenderar min tid därför till er. Så tja alla coolingar, hur rullar livet? Det kanske svänger rakt fram som Mattias Wigley skulle sagt. Mitt är bra! 2 lektioner idag, varav en man bara vill hänga sig i taklampan eller nåt... vem fan kom på information och layout? Give me his number. Jag ska deala lite bara. Inte va elak. Ne nu driver jag, orkaaaaaaa. Ikväll blire Ollpan och Tärno som jag redan sagt. Fan va jag tjatar! Vet inte vad vi ska göra efter idol och pizzakäkandet men den som lever får se. CIAO



Balen! Saknaaaaaaaar a lot

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tillägnar...

2010-10-08 @ 21:21:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0