Vad händer med dig?

Yaman! Vaknade nyss, klockan är 11 och jag steker.
Igår kom iallafall Olivia, Bromme (Mathias), Wigley (Mattias) och Sille. Vi satt och snacka lite innan vi rörde oss mot donkas. Vi kubbade över en asstor väg med min hund? What's wrong? I don't know.

Där träffade vi iallafall Lucas, Viktor och Jeppe. Såå vi satt där ett tag sen rullade vi mot skolan och plockade upp Mackan, Danne och Jonte. Sen stack vi hem till mig... vetefan vad vi gjorde som tog tid (snacka?) men helt plötsligt var klockan halv 2 och grabbarna som har träning idag stack. (Alla utom Bromme, Sille och Wigley som tydligen EJ hade någonstans att sova?) så dom + Olivia fick dela på min säng och 2 soffor HAHAH. Medan jag sov tryggt i min lillebrors soffa.

Nu när jag vaknade på morgonen hade dom dragit, sådeså. Nu ska jag kolla på tv med min bror. PUSS



Mathias, Ken, jag och Andre för ett tag sen.
TJATJA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0