You don't know what you got until you lost it

Hej. Jag tycker precis som ni att det är väldigt tråkigt att Linnea slutat blogga här. Men hon har väl mycket plugg och träningar... och just nu känns allt bara jävligt knas.
Jag är extremt trött och otaggad. Men snart ska jag och Olivia som fortfarande sover, dra iväg oss till hallen. Våra kompisar har innebandymatch och tydligen ska halva Sverige dit. Men jag får se. Dom har en match 12, en 1 och efter dom två (om jag orkar titta på båda) ska jag iväg och träna. Efter att jag tränat ska jag plugga FE och engelska. Och efter plugget ska vi käka kräftor med familjen sen - sova.
Så lame kommer min dag vara. Men det känns skönt, jag orkar inte just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0