Åhhhhhhhhh

D A M P !
*1 2 3 4 5 6 7 8 9 10*.. Nja nu börjar det lugna ner sig men iaf jag har precis landat ordentligt hemma frmför datan och skrämt iväg halvbrorsan som vanligtvis hänger över mig varje dag när jag sitter vid datan..jobbigt? svar JA! Ahmen iaf jag var med Dahlis, vi var nere i centrum och knallade onkring och pratade med massa olika partier eller vad man ska säga.. ja förhoppningsvis så fattar ni vad jag menar *alla är helt dumma i huvet och inte en jävel fattar -.- tött jag blir!* men såna som står i små hus och delar ut godis och säger att deras parti är bäst. Åhhhhh juste på tal om godis så har jag en del i min påse jag nu ska njuta av guuuuu så bra!

Senare har jag träning.. fuckad tid 20-22 då är liksom både bajens A-lag här (alltså halva mitt hjärta på besök) och har träningsmatch lite längre bort på en ip som heter Källbrink det är typ 15 minuters prommenad. Och idol börjar 20.00!!!!!!! Hur tänkte ni då *rasande chey* så himla dåligt. Men nu bara MÅSTE jag ringa mamma hahahahahahahhaahahah dööööör x'''''''D
/LINNNNEA

åhh jag är fett hungrig.. synd att jag inte har den där goda och jätte nyttiga
soppan bredvid mig utan ist en fet choklad bit -.-:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0