Bara för att...

jag vet att ni vill se vilka glosor jag har i engelskan (och för att Olivia säkert har glömt att skriva ner dom).

Awkward - svårhanterlig/klumpig
Celebration - Firande
Composition - Uppsattsskrivning
Effor - Kraftansträngning/allvarligt försök
Fed up with - Trött på
Fee - Avgift/arvode
Fence - Staket
Firmly - Bestämt
Gently - Varsamt
Grateful - Tacksam
Health - Hälsa
Lawyer - Advokat
Period - Lektion
Punishment - Bestraffning
Quite - Ganska
Receipt - Kvitto
Rough - Ungefärlig(?)
Stack - Hög
Sulk - Tjura, vara sur
Swiftly - Snabbt
The Union - Fackföreningen

Nu: Sätta igång att mata mitt huvud med engelska, matten verkar jag redan kunna. Alina

Kommentarer
Postat av: Olivia

Perfeekt! Precis vad jag behövde. Grymt man!

2010-09-12 @ 13:32:45
URL: http://obsesion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0