Bara måste...

Framåt stolta AIK!
Herre vad bra dom var idag, 5-2 för er som inte visste. Jag som hade bestämt mig för att bli djurgårdare idag gick hem som fortsatt aikare. DIF får faktiskt ta och visa lite kvalitet för att jag ska byta bara sådär! Så det så.

Skoldagen gick bra, engelska bra, allt bra. Nåja, efter den visade jag världen hur superbra jag är på att åka buss. (Åkte hem med andra ord). Så kom Sanna förbi en sväng som skulle på träning med min lillasyster, gullfia. Fick byta några ord med den underbaringen innan det var jallajalla iväg på match.

Från och med du, nej nu blev det fel... från och med NU har jag godislöfte! Låt se hur länge jag klarar det... jag gissar på max 5 dagar. Men jag ska försöka, observera försöka fram till jullovet.

Nu blir det att återgå till gruppchatten jag har med Ollsan, Bromme och Tärnan. Herregud... Ja, dom har normala namn. Olivia, Mathias och Jonathan. Sen ska jag läsa Veckorevyn som mamma köpt hem till mig, TAAACK!

PoK / Alina



Dagens outfit......... så vare inte det ;pPpPPpPpppPp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0