Bildbrist



Så jefla söt. Och i brist på bilder så får ni en bild på min kusse. Salle. Så jädra söt.

Måste börja med att säga att Huddinge vann! Ni är bäst. Lucke gjorde 1-0 målet, kung du är. Sedan vann dom på straffar, Karlsson satte den. Gryyymt. Det var sjukt spännande men även väääldigt kallt. Cred till målisen också, sjukt bra?! Jäklar asså. Fan imponerad. Sen var alla andra också jättebra. Blir fan glad av hockeymatcher! Speciellt när det är mina darlings som spelar och när jag har frugan och bästa Sanna vid min sida... som dock skrattar åt mig när jag leker pro på reglerna.

Nu är jag fan trött... fast jag skrev på facebook att jag skulle dygna, langa råmyt med andra ord. Imorgon är en ny dag och en ny skolvecka. Börjar halv 10 ska sova nu. CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0