Bilder från fredags

Hej snyggisar! Eller fan säger jag? Vi kanske har skitfula läsare. Sorry. Hej alla fula och snygga.
Filmen igår var inte bara lite läskig, jag skrek... flera gånger. Bröt säkert Olivias hand också.. grymt. Ne men fyfan vad läskig den var. Jag och Bromme var skiträdda (mest jag) och Olivia satt hela tiden och bah "kolla nu, åhnej nu kommer han vara där.. eller nej vänta HJÄÄÄLP". Det gjorde mig inte liiite mer skrajj?! JO!

När den allra läskigaste grejen på hela filmen hände reste jag mig för jag tänkte seriöst gå utanför och vänta på alla. Feg? Lite kanske. Men den var sjukt läskig, gah. Ja.. och det ledde ju självklart till att jag inte kunde somna igår. Vid 4 tror jag att jag somnade. På soffan i min brorsas rum... för jag vågade inte sova i mitt rum. SÅ NU VET NI VET.

Undra vad Linnea gör? Jag uuundrar vad Linnea gör. Och vad hon ska göra idag. Saknar henne.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0