Dansar för mig själv

Mitt batteri på datorn håller på att ta slut, har 15 minuter kvar och det är alldeles utmärkt med tanke på att jag ska gå om 10. Jag ska på bio med mamma, lillasyster, ena lillebrorsan, hans kompis och mammas kompis. Vi ska se tusen gånger starkare. Jag längtar!! Har extremt höga förväntningar.

Imorn är det skolfoto, herregud jag är nervös. Vet inte ens vad jag ska ha på mig! Får hitta nåt snyggt. Sen har jag läxor också och bästa Danne vill att jag ska hänga med och kolla på hockey men jag vägrar. Not today. Hinner inte, orkar inte, vill inte. Nee ikväll ska jag antingen ut och springa eller iväg på en fet promenad innan jag sätter mig med allt mitt plugg.



Jag är bekymrad..?

Nu händer det grejer på facebook och jag måste ringa ett samtal, solong / alina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0