En kopp te skulle ej sitta fel!






Tja läsare!
Nu sitter jag och chillar lite vid datan. Jag tog upp plugget lite nu.. men nja det blev inte så mycket gjort men ska göra ikv hos mamma.. jag ska nog åka snart.

Men men idag i allafall, jag var nyss (för ganska länge sen) och jobbade. Ja det gick bra måste jag säga. Mina händer mår däremot mindre bra efter allt konkandes och bärandes.. -.-' drygt värre! Men men det gör väl inget(?) :) Nu ska jag iaf inte skriva mer för har inget att skriva om förrutom att imorgon ska jag orientera(?.. hur stavs de) och ah ska vara vid slussen kl 9.00 imorgon för att ta buss fyra fyra tre mot ...ehm vet ej som går fem över nío. Kanske värt att veta, iaf för mina stalkers! Skit jobbiga!
Aja ska dra nu innan jag avslöjar allt för mkt.. här kommer en bild!

Ikv blir det mysigaste middagen med folk.. klura på den ni!! haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0