En riktig liten..(!)

Försökte fixa lite på den här tråkiga bloggen men ickesanicke det blev bara värre så jag ändrade inget stort.

Vad gör jag då? Sitter och lyssnar på svenska depplåtar? Cirkusen var rolig, i början tyckte både jag och syrran att det sög men sen blev det bättre och bättre. Det avslutades t.o.m med lite snygga kroppar, gymnaster kanske är nästa? Njae, tvek på den.

Är råseg men ska snart hoppa in i duschen. Det blir nog en tidig läggning ikväll igen. Imorgon ska jag kanske träffa Sanna, hoppas hon kan bara för hon slutar sent och jag slutar halv 1. HEJTIDIGDAGIMORGON? Yes, jag har bara 2 lektioner. English och matematik (där jag förmodligen blir nerflyttad en grupp).

Justfan, imorgon blir det donken på lunchen med mina bästa Olivia och Linus också. YEY... supersizeme?



Nästan lite fjorrevarning... hittade på datorn!
Remember: bildlösa inlägg = tråkiga inlägg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0