Fest.. eller blire idol?

Tja, Alina och Sofi klagar på att jag ej uppdaterar.. så det är kanske dags?
Nu tittar jag på Idol och chillar vid datan, ikv är jag bjuden på fest. Funderar starkt på att dra dit orkar inte sitta hemma hela fredagen.. själv :( Men egentligen skulle jag vara med Sanna men ser inte ut att bli så, varför vet jag inte egentligen. Om det inte bli fest kanske jag kan dra te henne och sova hos henne eller iaf åka te Kköndal och ta en prommenad? Fast det låter ju ganska omständigt.. men vad gör man inte?

Nu sitter jag i min nya tröja ni måste se, den är sjukt snygg!!!!!!!














BIG
saik, det är min filt som jag har ..ehm.. ah krypt in i(?)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0