Försöker förstå...

Försöker att förstå hockeyspråket som Crippzon snackar. Han spelade med A-laget idag så lalala så sa han att han fick spela helt okej mycket, att det var kul osv... okej SÅ långt är jag med... ni också hoppas jag! Men sen när han skriver: "tänk att jag är gallerpojke liksom" så fattar jag absolut ingenting... börjar garva... åt ingenting... frågar vad det betyder och visstfan nu svarade han:

det betydde att han har galler på hjälmen, dom andra har visir(?) (vad det nu är), antar att det är typ plexiglas på hjälmen eller nåt. Det låter bra. Jag är bra. Jag är bäst på hockey också.

HAA orka att jag gör ett helt inlägg om det här. Men han är ju för bra, Crippa min brooooor.



Btw. är jag trött och ska kolla på Beck nu eller Wallander eller vad det var. Skaaakis! Jag är skiträdd för såna filmer, gah. Men imorn ringer klockan typ 7 så jag har ju sovmorgon, skoja inte. Jag är så jävla glad fan! <3 my life. Säg fan inte att jag leker happy, för det ÄR JAG!



Heiiiido ha det så kult ikväll. Alina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0