förvånad(?):S

Tja nu sitter jag här i soffan med bebi datan, den är typ mer hajteck än min andra så de blir bra. Den har ju webb och grejer så ni får faktiskt till och med en bild eller två?
I skolan vare chill, inte så mycket att säga om den. Jag Lina och Madde satt och garvade åt värsta tråkiga kommentaren jag sa hela datorkunskapen, man blir så himla trött så sent på dagen så man kan inte koncentrera sig alls! Annars då, jo imorse började jag 10.10.. men fick inte igån min andra data och hittade inte den här så jga åkte grymt mycket tidigare än vad jag behövde för att dra och köpa tuggummin. Men när jag hade gjort de s¨å hade jag såååå lång tid kvar tills vi började men drog upp te skolan och till de klassrummet vi skulle ha vår första lektion i och satt och pratade med Albin i min mattegrupp. Han var ganska blyg men de gick bra. Nu ska jag nörda lite fb, till helgen har jag stora förvantningar.. I'll show you later!

yee superfin just nu / linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0