GARV

Hej bloggen och läsare, just nu sitter jag och lyssnar på Gurras (min lillebror) och mammas feta gräl och asgarvar! *HAHAHAHAHA* nu hör man mamma dra in på badrummet och skriker till Gurra..... åhhhh dör kom hon ut, hon närmar sig mitt rum....! *phhhhhhhu* hon sa inget te mig HAHAHAHA x'D jag har kramp i magen för jag kan inte sluta garva! HJÄLP nu fick jag ett påhopp! SHIIIIIIET x'd hon ville veta när min träning slutade hon bah jag ska ju se en film ikväll!!!!!!!!!!!!! :@ jag bah den slutar 22.00 hon bah vAAAAAAAAAAAAAAAA 22.00?!?!?!?!?!?!?!!!!! ag bah, hon bah vilken hall jag bah *******hallen  hon bah fan det är ju långt åt helvete! *man bah ah visst.. de ligger liksom 5 min från centrum* hon bah fan jag vill inte stå i de där jävla *****huddinge! JÄVLA GHETTO! och jag bara garvar fyfan vilket sykbryyyyyyyyyyyt! Gyyyyyyyyyd så synd de är om henne.. så pratade hon i tele och lät skit snäll.. nu har hon agt på OCH NU BÖRJAR DE IGEN HAHAHAHHAHAHAHAHAHA XD HAHAHAHAHAHAHAHAHH HABHAHAHAHAHA AHAHHAHAHAH AHAH AHAHHAHAHA xd *måste andas linnea, ANDAS!* MAMMA: " JA NÄR SLÖJT DEN DÄR SATANS TRÄNINGEN?" GURRA " jag frågde precis en kompis han håller på att svara" MAMMA" NAAAAAAAAJ NU SATTE JAG PÅ VATTNET HÄR UTE, SÅ NU HÖR JAG INGE! ...nu kommer jag ut hit igen nu kan du svara, har dina kompisar lepra i händerna eller, varför svarar dom inte?" HAHAHAHAHAH x''''''''''''''D
HAHAHHA NU KALLADE HON MIN TRÄNARE NÅGOT HELT GALET XD
HAHAHAHA HAHAHA HAHAHAHAHAHHA HAHAH HAH
HAHAH NU KOM HENNES ARGUMENT PÅ VARFÖR VI HAR SÅ SENA tr¨ningar x'''''''''d

detta är mamma .../ LINNEA


Kommentarer
Postat av: cissie

ASSÅ LINNEA, HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAAHAHHAAHHHAHA

2010-09-14 @ 20:15:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0