Gult, rosa, grönt och blått

Min fru har inte längre comviq... helsike när jag ringer henne varannan minut så fort jag måste berätta nåt för henne?! Va fasiken säger jag bara.

Nu sitter jag här hemma i min soffa, eller okejrå nu ljög jag. Jag ligger i min otroligt stora och underbara soffa. Ikväll är det... guess what? Hockey. Ha ha ha. Börjar bli skrattretande så mycket hockey jag kollar på. Men när man börjar blir man ju insatt och då kan man inte sluta.

Min dag har varit toppenbra än så länge. Hängde med bra på engelskan och på matten förstod jag inte ett skit... kanske för att grabbarna va elaka idag! GahhH. Skojabara, puss ni är bäst.

Efteeeer skolan tog jag och Olivia och rörde våra feta arslen (som snart är skitsmala för vi äter inte godis fram till jullovet, JOBBAJOBBAJOOOBBA) till ICA där Brommis väntade. Vi satt och snacka med han sen fick jag skjuts till min buss. Det rimmade aight?! Men tack Brommis det va väldigt snällt.

Ikväll ska jag på match SOM JAG SA med Olivia, Bromme och nån mer (don't know who) sen så ska vi säkert träffa några där för er som vill lägga den lilla detaljen i eran carebox.



Vill bara avsluta med att: det beror ju på vart man går och vilken film!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Bästa bloggen!!!

2010-09-30 @ 15:09:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0