Ha det så kult...

TJAFAN! Nu är jag förbannad, är inte särskilt bra på att vara det men nu är jag det iallafall så ni vet. Dagen gick fort, konstigt? Hade bara 2 lektioner hähä. Engelska där jag fick presentera galningen Linus och sen matte med dårarna. Jag fick gå kvar? Hur tung? 35 var gränsen för att stanna i gruppen och gissa vad jag fick? Ah, ni som gissade på 35 hade rätt. Efter skolan drog jag mig till bussen tillsammans med Olivia, Mimmi, Malin och Linus.

Sen fick jag kubba... min buss gick om 3 minuter och jag hann. Sen åkte jag hem till Sanna och satt och pratade med henne, hon är underbar. Hon är min vägledare. Shit, jag ser upp till dig tjejen. Sen kom älskade Lucke och vi 3 satt och snackade om allt och ingenting, lycka. Sanna och Lucas, dom två är lycka!

 

Syskonen Carlsson på bild
/ Alina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0