Hockeyrumpor

Mätt som en plätt. Eller som en jäkla massa kokosbollar som jag och Olivia nyss bakade (mest Olivia). Vi var på match, huddinge-nacka. Slutade 5-1 till vårat kära huddinge. Så skönt! Dom ägde, kommer inte ihåg vilka som gjorde mål. Eller jo, det var Bengan, Bromme, Jeppe, Gsson och sen någon mer?! Fernis mål blev bortdömt. Var där med Olivia, Danne och John. Vi är topstalkersarna asså, finns inga andraaa. Vi är bäst tralalala.

Imorn: Vi börjar 10 i 10 då har vi information och layout. Därefter i evigheternas evighet har vi håltimme, uh. Sen har jag föredrag på svenskan. HJÄÄÄLP! Hoppas att det går bra, och att ni håller tummarna för mig hela dagen?! Jag är jättenervös.

Puss och hej, glad kille.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0