Jag är tråkig



Min snygga fru.

Så var jag inte det ;pPpPPpppPp
. Så börjar jag kvällens inlägg. Snyggt som vanligt. Mitt föredrag på svenskan gick helt awesome, jag är så glaaaaaaaaad. Det gick bra för att frugan stötta mig, tack bror. Tagga till för imorn. Då äre tårtbakning på g med Olivia, Tärnish och Bromme. Kommer bli så jävla grymt.

Vi har nyss kollat på idol, jag tänkte bojkotta idol ifall lesbian från bondeland (som Olivias pappa kallade henne hahaha) kom vidare, men det gjorde jag inte. För det var kult ändå och SEBASTAN KRANTZ ÄR SÅ JÄVLA BRA OCH SÅ SNYGG, ASSÅ SHIT JAG SKA RÖSTA PÅ HAN I VARJE PROGRAM, ASSÅ ÅHHH. Jag är fan trött på att frugan ska eka Brommes "åh jäääävlar, herregud" osv. GET A ROOM! Skoja... hon e söt. Och Brommis med. Dom e söta. Borde bli ett par eller nåt.

Fanvaflippatskönochroligjagäridag. Har ni tänkt på det? Säkert bara för att det är fredag. Eller juste, jag glömde. Jag är ju alltid såhär skön. Puss heido / Alina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0