Jag vet att jag e feeeeeet?

TJAA A to the lina är här.
Vad händer i mitt liv då? Jo skolan rullar, och fort går det ska ni veta. Idag slutar jag antingen 20 över 2 eller halv 4. Krångligt läge. GAH, orkar inte BÅDE matte A & B. Min och Olivias lunch igår bestod av... håll i er... 3 munkar och asmycket jäkla godis. + läsk. Vill ni skicka en idolbild eller dylikt (kanske lunchtips) kan ni göra det på: h[email protected]? Vi hade också en rast innan sista lektionen på 40 minuter?? Smart lagd där... iallafall så hade vi bästa Sebbbbb, Tärning och Mattias där ett tag! :D

Ska snart rulla till bussen, jallajalla. Driver. Shit, har italienska på morgonen? Tur att man har Hauser där, annars hade jag nog ej klarat det. HÄHÄ. Men seriöstinlägg.com, orkarinte.

Linnea du är bäst och jag saknar dig!



En käppis
(& JA det ska stå käppis)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0