Kallt kallt kallt!

Huu va kallt det är ute nu! Jag blir tokig, håller ju på att frysa till en isbit när man sitter och väntar på bussen. Jag har ändå jacka på mig. Och på köpet när jag väntar på bussen ser jag en grabb med en BACK cola light. Gissa om jag nästan suktade ihjäl? Svar ja! Va larvig jag är.

Skoldagen gick iallafall grymt bra. Funderar däremot på att hoppa av språket, även fast jag är helt awesome och har kul med mina kära italienskavänner. Hauser och gänget. Fick DAMP idag iallafall (NEJ Karlsson och Gsson, jag tänker inte på när ni tryckte in mig i stänglset och jag fick panik) på mattelektionen, jag har matteprov på onsdag. Hur kan man säga det, idag, 2 dagar innan? ... #!?%¤$*!!! på den. Hur kan man? Herregud säger jag bara.

Men jag ska klara det. Har precis skrivit klart min korta engelskauppsats, jag är allt bra jag.



Alina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0