LINNEA HISSAR/DISSAR

Yää, se hur ambitiös jag kan vara då..!

1. Min mattegrupp
Vet inte om alla vet det.. men i det här laget så måste ni få veta, jag går i en ah.. vad ska man säga, kanske något sämre grupp i matte jämfört med en vanlig klass. Vi delar upp alla ettor i hp1b och hp1a dom "snabba" i en grupp och dom "långsamma" i en grupp=en bra grupp och en keff. Men det är så i i bomben bra för 1. jag framstår som ett snille, min lärare frågade om jag sattsade på mvg.. och de händer inte! 2. vi har så busenkel matte så ja man är liksom bäst! 3. vi har så lite att göra att man får gå hem när inte ens halva timmen har gått..(Y)

2. Min ipod
Ena sekunden dissar jag den och andra sekunden så hissar jag den! Och så ska de väl kanske inte vara?! Men ah nu har jag lärt mig ladda ner låtar till den, ASLÄTT ju så nu är de fett bra. Fick en sida idag av Matteronnnn som man kirrade låtar ifrån youtube! Gyyyyyyyyyyy så bra! :D *GILLART*

3. Nu äre fet inkomst på g!
Eftersom jag är så dukigt chey, så äre pengar på g asså! Dels från jobbet, studiebidraget och från att man dömer. Då blir de fet shopping och jag vet redan precis vad jag är ute efter! YÄÄÄÄÄÄÄY! :D

1. Nynasister/Hitler-märken
Gaaaaaaaaah! Något som faktiskt gör mig riktigt arg är sånt här!!! Sedan jag fick lära mig allt om andra vk i skolan så har jag börjat inse vem Hitler var och inte fan var han människa, typ monster! USCH såg ett hakkors idag påväg hem från skolan det var då jag kom på dethär med att jag skulle hissa och dissa :PppPPPPpPpPPpP och jag blev fan lack på riktigt! Vad fan har judarna gjort oss????

2. Skit tåkigt väder asså, fyfan..
Fan man blir ju depp asså, grolle suger (inte katten) och då menar jag suger man blir blek och jävlig, ful i håret när de regnar, kall om händerna och blöt om fötterna -.- hate it! Finns inte så mycket mer att säga om de förrutom att jag längtar tills de blir sommar, vill utomlands, fast vill nog ha lite vintermys.. te, pojkvän, lussebullar..jul.

3. Orgentering i skolan
FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN, jahapp då var de dags igen *SUCK* om tre veckor äre orgentering i skolan.. finns de ngt mer tråkigt(???!!!?!?!) och om jag inte kommer med någon som inte tänker springa så dumpar jag han/hon på en sten och plockar upp han/hon påvägen tillbaka! KUBBA FÖRFAN SÅ ÄRE ÖVER!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0