Lite ändringar!

 Tja bloggen och alla fantastiska morgonpigga läsare.. känner att jag ej tillhör den kategorin, gäsp!! Nu undrar ni varför jag är uppe så tidigt..? Jo men det är såhär. Jag ska spela innebandy cup idag i Sundbyberg något som ej var särskilt planerat men det gör inget jag har inte spelat på skit länge så de ska bara bli kul! Men så tänker alla men Lisa då.. ja min polare som kom upp igår från Gotland?? Men det är luuugnt kisar, hon har vänner här som hon ska in te stan med och grejer så hon har fullt upp! Hon åker även hem ikv när jag ska på kräftskiva.. inte så mycket tid att umgås kanske men ah hade hon sagt till lite mer än en dag innan att hon skulle komma upp hit över huvudtaget så ah.. det hade blivit lättare då.
 Aja iaf.. min tränare ska hämta mig 20 över 9 här utanför sen bär det av till cupen.. de lär bli en heldag där borta. Vi kommer att vara 8 utespelare + en målvakt så hahahaha de blir mycket speltid men vi får se hur det går.. men det lär gå bra vi är oslagbara! Jag vet inte riktigt vad jag ska göra nu ett bra tag tills min tränare kommer men eftersom jag redan har vaknat och sådär så ska jag nog lägga mig i soffan och kolla tv. Ciao and önska me good luck! / Linnea

SMexig bild på Lisafisa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0