Love is a feeling, not a choise

Shit damn va snygg våran blogg är nu. Allt är min förtjänst, dutti jag är. Idag när jag loggade in på facebook hade jag typ många? vänförfrågningar på facebook från randoms, och när man frågar vilka dom är låter det typ såhär "ehm... du var jättelik en tjej jag träffade i helgen men det var tydligen inte du" nejdu, det var verkligen inte jag! Fettpoppis man känner sig. Skoja, men ändå? Lite kul är det ju. Fast inte så, mest jobbigt. Hatar att inte veta vilka folk är som vet vem man är, om ni förstår?




Fick reda på att jag hade fe imorn (företagsekonomi) som är skitkul. Snackar med Kevin på msn och han trodde att min klass var en sk. "köttarklass med asmycket plugg och så". Menjo, sån jag är. Ni vet, en smart brud med mer än killar innanför pannbenen. YAY.

Nu: Duschen och sen ringa my love (Linnea).
Pusspåpannan! / Alina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0