Morgondagens prioriteringar

  • Gå upp klockan 05:30!
  • Ta bussen 06:50, gahhhhhhh hur ska jag orka?
  • Äta frulleee (inte lussebullar) med bästa Olivia och Linus
  • Klara av italienskaläxförhöret (Panna jag sitter bredvid dig, INTE Kevin)
  • Kötta stenhårt på FE med O to the livia
  • Leva med tanken på att hela min klass får gå hem 1 timma innan mig pga. matten
  • Va med Olivia som förmodligen (förhoppningsvis) väntat på mig den där timmen...(!)
  • ... och säkert någon/några fler.
  • Gå på bio med mamma!

Jaaaaaa så ser min morgondag ut, inte helt fel va? Nä det tycker jag inte. Imorgon blir nog en bra dag, I hope I hope. Hähä! Vad ska ni äta till efterrätt? Det kanske låter gott. Nej vilket fult instick, jag orkarinte. Nu ska jag fixa musik till mobilen, luskade fram någon bra sida tack vare Matilda också, hehe.



Eftersom att jag har bildbrist får ni den första bild som kom upp i mappen
"bästa", denna gång var det Gzön!
Alina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0