MORGONpigg?

Tja sniggingar och alla andra! Idaa ere en schöööön daaah! Börjar 10.10 och ah det är en jävligt bra början, det reganr inte längre.. ännu bättre och jag lyssnar på min älskade spotify!.. Underbart! Hur kommer er dag se ut? *förväntar mig inget svar -.-'* Efter skolan ska jag hem, plugga och sen dra och träna.. tror inte jag hade bestämt att träffa någon idag(?) Det får jag om inte annat reda på under dagen.. måste ta med min laddare idag igen te skolan.. mitt batteri sucks! :p

Igår dåå.. ah jag kom hem gal1 sent och satt i duschen en timme och tog typ värsta hårinpackningen, ansiktsmasken, rakade ben osv, skrubbade kroppen och borstade tänderna.. ah det var typ det så kände mig as nice när jag var klar visserligen var det 23.(?) ganska sent men ändå :D Ajaaa nu måste jag fixa mig lite till hejdååå :D / Linnea

JUSTE ALINA! drömde knäppaste drömmen idag.. inatt!

Kommentarer
Postat av: sanna

snyggo!!

2010-09-16 @ 14:51:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0