My name is Borat?

Det känns som att idag kommer att bli en bra dag. Även fast den är både lång, jobbig och tråkig i skolan. Men efter det ska jag göra det jag är bäst på...(!) Kolla på hockey, hahaha. Nolifer, vadå? vem? AIK-DIF och det ska bli så jäkla najs. Kött förfan. Jag är egentligen aikare men eftersom att jag och Ollsan ska börja gå på ALLA djurgårnsmatcher ska jag bli djurgårdare i ishockey (JA, man kan byta lag efter 16 år).

Nåja, nog om det. Ska lämna in min engelskauppsats när jag kommer till skolan, hoppashoppas på bra betyg. Så ska jag även få omdöme om mitt FE-projekt.

Och eftersom att jag har 0 koll på när min buss går kanske jag borde ta och kolla upp det.

*No picture 'cause bad eyes*

Men däremot tänkte jag på en sak... jag tror att Borat egentligen skulle heta Borta, för det är ju vad han är huh? Men skaparen av filmen kanske hade dyslexi. Who knows?

Tjäo Alina

Kommentarer
Postat av: felica s

hej , måste bara säga att du är sjukt söööt ! och rolig :) vill verkligen se ut som dig !

kan du inte visa typ mer outfits och sånt ? ;)

2010-09-28 @ 19:56:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0