Nu ska jag deeptalk(a)

Då jag har popcorn i hela håret blir det raka spåret in i duschen nu, TACK Orre och Mat(t/h)ias. Jättesnällt. Verkligen. Gulligt. Härliga djurgårn förlorar... igen, vafan är det här? Håller mig nog fast vid mitt AIK trots allt. Verkar inte bli bättre, men det spelar ingen roll. Jag går på DIFmatcher ändå och är troget fan. Var på matchen med frugan, Lucke, Wigley, Tomtom, Jeppe, Bromme, Fernis och Orresnorre. En till grej i er carebox, fan hårdisken kommer vara överfull efter att ni läst min blogg ett par 3 gånger.

Imorn ska Wigley vänta på mig i en timme, han är för bäst!! Så jag slipper åka hem själv, hähä. Övertalade precis honom via msn. YES. Efter det vet jag faktiskt inte vad jag ska göra, let's see about that. Puss



Jag och Wigglan, ganska flippade.



Jag och Fernis, fettseriösa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0