Only god can judge me

Är extremt trött. Klockan är 21:03, haha.. inte särskilt sent men vad gör man? Nu kör man. Till sängen för att sova, eller nåt. Hade en aschill dag med mina grabbar (Olivia, Granis och Sebbe).

Imorgon är det skola. TAGGARÅ! Det ska bli kul faktiskt, har bara 2 lektioner. Hähä. Engelska och matte. I'll make it för jag är bäst.com, det vet ni. Ska kötta på matten, eller ska jag? JA!



Börjar 20 över 9 imorgon, känns heltokejsådära. Men däremot är engelskafan min första lektion. Hate it... fattar ingenting. Alina

Kommentarer
Postat av: sara

e du eladrig med linnéa längre? vem är olivia? är det henne söta som du la ut webbcambilder med förut?! hur känner du henne? berätta om henen?

2010-09-09 @ 15:50:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0