PÅ TOPP

Tja bloggen nu är jag här igen och ska snart iväg på träning.. ovanligt näee. Aja idag var det as kul dag i skolan! Alla lektioner var fett nice och när jag kom hem fortsatte jag plugga.. gjorde bla klart en FÖS läxa som är till v.39 fan vad skönt nu behöver jag inte tänka på den, sen har jag gjort en HEL del tursim också fett kul! :D * det går bra nu kompis det går bra nu* Min buss går till träningen om ca en halvtimme, det blir perfekt.. Alina skrev om lussebullar i ett tidigare inlägg fan nu vill jag ha jul asså! Inte dehär trissta och gråa vädret mer blääää. Idag var det sämsta vädret men var ändå fett glad! Och jag bestämde mig för en sak idag som ska gälla resten av mitt liv och det känns sjukt bra! :D Nu ska jag byta om och ladda ner en låt till ipoden HEEEEEEJDÅ/ Linnea

GLAAAAAAD!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0