pappsi

Hejsan, börjar på dirr jag tycker inte synd om mig och det är inte synd om mig på något sätt! Var nyss med Matte och allt känns bra, fick tillbaka ett engelska test idag från skolan och hade bara två fel + att jag hade matteprov idag och det gick även det väldigt bra. Men det är något utöver det.. jag känner att det börjar bli höst, kallt och framför allt mörkt! Därför känner jag mig på något sätt värd mer än bara ett tuggummi nu.. jag sitter här och tuggar tuggummi för fulla muggar och ska precis börja plugga. Det känns så trisst att bara plugga! Visst är det kul sen när det ger bra resultat men fan vad tråkigt det ska vara. Blääää! Aja får väl rycka upp mig. Men det skulle inte sitta fel med:
1. En snygg och gosig pojkvän
2. En chailatte
3. En muffin



Bangar du? / Linnea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0