Pass på hoffm

Hola amigos! Vad gör ni? Jag sitter iallafall bänkad framför tv:n hemma hos Tärnan med Olivia och Fernholm. Det är sjukt chill och jag är verkligen trött så jag orkar inte göra något annat. Tärnan har världens bästa rum!! Man blir glad av att komma in här det är hur fint som helst, ska fixa bild så ni får se. Annars då?

Idaaag hade jag bara 2 lektioner. Olle hade damp och efter skolan mötte vi upp Tärnis. Meeen efter ett tag utanför Ica så raggade vi upp Simon Fernholm, s to the tek. Sen drog vi hem hit till Tärnan och chillade gal1, kollade hockey och spelade NHL10 typ. Därefter drog vi till donken med Linnea, fan va kul det var att träffa henne. Garva från hjärtat, hahaha! Nåååååååja, sen käka jag, Olle och grabbarna. Sen skulle Linnea hem då drog vi andra hit till Tärnis och nu äter vi tuggummi. Fan va gott.



Tärnan är bäst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0