Pics och stuff

HEY fokz.
Nu har jag precis kommit hem. Skönt. Tjejmiddagen hos Empi var grym, asmysigt och god mat. Tacos at heart om man får säga så. Efter att vi käkat både middag och efterrätt drog vi oss mätta och belåtna mot tha hood där André styrde fest. Eller tja, fest och fest. Men det var folk där och jag hade åtminstone trevligt (det är ju huvudsaken), skämt å sido. Men jag hade kul, true story även fast frugan och Crizz var rättsåTPL eller nåt. Så vare några grabbar, Erik och Albin tror jag dom hette som högg som faaan asså, damn. Hehe så dom hade kul. Driver. Dom gjorde inget men dom hade nog trevligt.





Jag undersökte mest hela huset, fick se Ken i stringtrosor och lite sånt kul, ja ni vet. Det finns nog ingen i hela världen som kan ha så kul utan alkohol som jag. Love it. Aja, sov hos Cissie i Segeltorp. SzzznaaarrrK. Tog fettlång tid att åka hem men eftersom att hon är så jäkla snäll så fick jag låna hennes iPod då min mobil hade 0.0000 % batterier, suck. Hemresan gick med andra ord GOOODIEGOOODIE. Träffade Kula (Sanna och Lucas pappa) i centröm sen, han undrade om jag skulle med på hockeyn ikväll. Klaaart! Sanna ska med, då ska jag med. Hoppas frugan min kommer också. Och Linnea kanske hakar på?!?! Who knows, who knows.

Har extremtasmycketskitmycket plugg att göra.

  • Engelska
  • FE (företagsekonomi)
  • Historia
  • Matte (10 jävla sidor)

So long fuckers! Alina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0