Så jäkla trött

Livet är underbart ibland må jag säga! Jag har nordens, jordens och universums bästa människor omkring mig och det gör mig verkligen lycklig. Det är kvällar som igår man verkligen inser vilka som är bra!

Iallafall, hej allihopa. Jag är galet trött. Kom hem för ett litet tag sedan. Gårkvällen var grym, vad roligt det var. Helt galet. Dock var det 3 pers. som spydde så det vart en hel del att städa och torka. Mattias Wigley, Jonathan Tärnblom och Mathias Bromé - ni är världsbäst.

Efter många om och men om vilka som skulle sova vart osv. osv. slutade det med att jag, Olivia och ett gäng grabbar övernattade hos Ollan herself. Det var tärnis, bromme, wigley, alex och friberg som såg till att inga spöken eller liknande kom och tog oss. Tur det!



Kände att Wigley säkert helt klart vill va med i bloggen!
/ Alina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0